stan med hjärtat & hans mamma, kanon!

Var i stan i går med mitt hjärta och hans mamma, vi gjorde lite ärenden, årdnade upp lite saker och ting, hann inte shooppa ngt de ska jag göra en annan dag, funderar på samma dag som skolan börjar, på måndag :).

De är faktiskt jätte kul att lära känna sin pojkväns föreldrar, jag tycker de är jätte viktigt att föreldrarna funkar bra ihop med sin svärdotter eller svärson, inte för man behöver vara gifta men ni vet vad jag menar. Ibland kan de vara väldigt svårt med föreldrar, men den spärren släpper tillslut & de känns så himla bra, de kan jag lova!

JAg hade en fantastiskt dag med honom och henne, jag älskar min lilla pojke, Xhelal krasniqi ♥ , riktigt kul o lära känna hans mamma, Bedrije , tycker om hennes namn, dom hade så lika ögon!!, sjukt.

Tack ni båda för dagen, de gjorde sommarn till den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0