SISTA DAGEN!

Hej tidsinställt vill jag lova, förmodligen sitter jag i kassan nu på mitt kära Willys o piper med massa varer, haha herregud. SKulle göra vad som helst för att va med pojken min nu ist! DE är fan min sista dag här , guud så bra de känns, fast kommer sakna några av kollegorna, som paula ny vän, jajjemen!
MEn hallå SISTA dagen, sen kommer lönen, ska inte röra ett öre där.. Vill du veta vf? de får du veta när jag kommer hem, hehe..
Blir att fira dehära, ska inte supa eller så, tyvärr, nej men sånt är inte bra, jag är en fin flicka nu, de är jag faktiskt :), har förendrats mycke under sommarn, men vafan skit i de, jag ska fira med lite goingar hemma hos mig, vi ska bla åka iväg o röja lite, bokstavligt. HOHO.

Nej men nu ska jag fortsätta pipa, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0