ny blogg, ny start


Sisådär, nu har den såkallade Fridaaow mognat  växt till sig lite, lämnat fjortispartiet bakom sig och startat en ny blogg. Denna bloggen kommer inte likna den andra på något sett alls, denna ska vara lite er elikant, haha lr inte.. men jag ska ge de ett försök. Jag tänker inte gå in med djupaste tankarna eller känslor de här är ju en blogg, jag har ju änna min lilla egna dagbok vid sidan av detta, tycker alla bloggare borde ha de! Hur kul äre lix att läsa en rubrik, ' HELVETE ' på en blogg, sen får man inget mer veta, bara onödigt. Så ja lite om mit liv, fotboll kommer ta en ganska stor del av bloggen, så ja läs ;)..

Nu har jag CERO läsare, har ej publicerat dehär någonstans än, måste designa skiten först, fast ja de kommer väl, ska satsa stort nu, så ja läs goingar, FÖLJ!

Man utalar bloggens namn caos, inte kiaos. ba så ni vet, heh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0